ضدپسر

برای خنده

 

اینجا کلا یه جای ضد پسره.

,وفقط دخترا حق ورود دارن و ورود پسرا ممنوعه ولی خوب شامل همه ی پسرا نمیشه.فقط با پسرایی دشمنی داریم که زر اضافی میزنن!و میخوان یه جوری بگن ماهم هستیم!!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت13:57---7 آذر 1391
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ. من خودم پسرم ولی جنبه دارم . اول نمیخواستم نظر بزارم ولی دیدم نامردیه. آقا چرا به جون هم افتادین شما ها. این آجیمون دوست داشته یه وبلاگ ساخته و نظرات خودش رو نوشته . دوستان عزیز . هم جنس های عزیز. مردهای محترم لطفا یکم جنبه داشته باشین .... ما چه پسر و چه دخترمخلوقات خداییم و هر دوتامون بهم نیاز داریم . نمیخوام خود شیرینی کنم و یه جورایی خودم رو طرفدار دخترا نشون بدم ، اما به نوشته های کوثر خانوم احترام میزارم و باید بگم وقتی مطالب رو خوندم خدا وکیلی اصلا بهم بر نخورد فقط نمیدونم چرا ما پسرا دوست داریم وقتمونو با کل کل کردن بگذرونیم . ببخشید که زیادی حرف زدم.

و
ساعت21:43---5 آذر 1391
ضد پسر و ضد دخترا میخوان دنیا اینطوری شه


هانی پسرکش
ساعت19:41---28 آبان 1391
سلام همکارتیم کوثرخانووووووووم هواتوداریم هوامونوداشته باش../لینکت کردم لینکم کن

هانی پسرکش
ساعت19:41---28 آبان 1391
سلام همکارتیم کوثرخانووووووووم هواتوداریم هوامونوداشته باش../لینکت کردم لینکم کن

مگه فضولي
ساعت20:05---27 آبان 1391
دختري با مادرش در رختخواب
درد ودل می کرد با چشمی پر آب

گفت :مادر حالم اصلا ً خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست

گو چه خاکی را بریزم توی سر
روی دستت باد کردم ای مادر

سن من از 26 افزون شده
دل میان سینه غرق خون شده

هیچکس مجنون این لیلای نشد
همسری از بهر من مفتون نشد

غم میان سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته

مادرش چون حرف هایش را شنفت
خنده بر لب آمدش آهسته گفت

دخترم بخت تو هم وا می شود
غنچه ی عشقت شکوفا می شود

غصه ها را از وجودت دور کن
این همه پسر یکی را تور کن


mehdi
ساعت17:47---21 مهر 1391


ساناز
ساعت21:12---4 مهر 1391
سلام عسیسم وبت خیلی باحاله من کلا از هر چی وب ضدپسره خوشم میاد .خوشحال می شم به وب من هم سری بزنید.پاسخ: ممنون اجی گل من که نظر دادی

masih
ساعت2:14---24 شهريور 1391
سلام
افرین افرین یعنی واقعا افرین خییییلی خیییلی افرین
هزار و شونصد افرین فرشته ی روی زمین یواش برو نخوری زمین از پله های زیر زمین...
اخه این چرت و پرتا چیه دختر پسرای کشورای دیگه دارن اپولو هوا میکنن بعد شما دارین کل کل میکن خیییییلی هم عالی
همینه که به ما میگن جهان سومی.
نبینم دیگه چرت وپرت بگی فهمیدی اگه دوباره از این کارا بکنی به مامانت میگم.


shaytoonak
ساعت0:17---18 شهريور 1391
ایششششششش
حالم بهم خورد این چه وضعشه این حسین خان داره دعوامیگیره؟مرد همین عرفانه واقع واقعا
این سعید واقعا داداشته؟؟؟؟


sepanta
ساعت10:37---7 شهريور 1391
سلام سلام
میخواید گروهی پسراروضایع کنیم؟
ی وبلاگی روامروز درستش کردم
ازهمه ضدپسرها دعوت میش توش شرکت کنن
پایه گذاریشم دسته جمعیه
بدوید عضوشید
شعارما
Boys are toys


SAEED
ساعت10:58---19 مرداد 1391
نامردی هم حد داره

SAEED
ساعت15:25---16 مرداد 1391
اجی ای دی من اوکی کن تا حال این یارو بگیرم

SAEED
ساعت15:14---16 مرداد 1391
همین که کارت ویزیت درست کرده

مهدی توتی
ساعت1:10---16 مرداد 1391
میدونی چیه دختر ها همشون خیانت کار از سگ هم پست تر پول پرست غیره اگه راست میگیث ایدیت را بفرس بهت بگو ترسو

عرفان
ساعت21:24---15 مرداد 1391
سلام
منو که یادت هست؟
من شما رو لینک کردم اگه میشه منو لینک کنید.
یه چیز دیگه که باید بگم این که تو داری همه پسر رو باهم یکی میکنی همه پسر ها شبیه هم نیستند مثلا تریپ من اصلا به اون پسره که واسه خودش کارت ویزیت چاپ کرده بود تا به دخترا بده نمیخوره الان فهمیدم این حرف هایی که میزنی به همچین پسرهایی هست.

در ضمن به خاطر حرفایی که قبلا زدم ناراحت نشو
و همه پسر ها رو یکی نکن چون همه جوره پسر داریم.

بیای وبما فقط این دفعه به عنوان دشمن نه به عنوان دوست




zeinab
ساعت16:24---15 مرداد 1391
قربونت کوثر جون قابل تو رو نداشت ببین من همه جوره هواتو دارم برو جلو غمت نباشه!!!!!
به اميد پیروزی.....


zeinab
ساعت11:36---15 مرداد 1391
بابا آقايون اینجا رو گذاشتن برا نظر دادن اگه جنبه و فرهنگ نظر دادن رو ندارید خواهشا از دادن نظر منصرف بشید شما چیزی نگید نمی گن لالی....(مخصوص حسين آقا که ادعا می کنه خییییلی مرده)

بعدشم یه ضرب المثل قدیمی هست که می گهارزشتو حفظ کن تا ارزشتو حفظ کنن البته اگه چیزی به نام ارزش داری ....افتاد.
پاسخ:ممنون اجی زینب حالشونو گرفتی


پسربارونی
ساعت2:34---15 مرداد 1391
سلام وب زیبایی داری منتظر احساست درمورد دست نوشته ام هستم

monir
ساعت0:51---15 مرداد 1391
سلام چه عجب یه وبلاگم پیدا شد ضد پسر همش دیدم ضد دختر بود.یه جورایی با حاله
به منم سر بزن


SAEED
ساعت0:25---15 مرداد 1391
هی عمو درست صحبت کن فکر کردی خودت مرد نیستی بچه کو.... همه مثل خودتن همین شایین که مردونگی زیر سوال میبرین!اینم بدون این خانم ابجی منهه دفعه بعدی ضر ضر اضافه کردی حالتو میگیرم!اگه خیلی ادعات میشه بیا تو ادرس وبی که گذاشتم تا زبونت ببرم اینقدر زبون درازی نکنی

hossein
ساعت23:45---14 مرداد 1391
برعکس گفتی خودتو جزء ادمی زاد حساب نکن،گوسفند تو الان باید بععععععه بعععععه کنی نه اینکه چرت و پرت بگی
پاسخ: حالت بده کوچولو توهم زدی اگه من گوسفندم پس تو چی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


hossein
ساعت11:58---14 مرداد 1391
نگفتم نیست گفتم کمه بعدشم شما سبیل چنگیزی ها هستین که سیبیلاتون از سیبیلای حافظ شیرازی هم بلند تره(این ویژگی ادمای امروزیه که پسرا زیر ابرو برمیدارن،دخرا بجای پسرا ریش و سیبیل بلند میکنن)تا جاییکه من دیدم دخترا دنبال پسرا می افتن اما چون محل نمیذارن بهتون داغ کردین
پاسخ:خودمونیم آخه تا کی شمابی مصرف هارو جز آدم حساب کنیم که واسه خودتون نظر می دین؟ یکی نیست بگه بدبخت ها تابوده پسرا یعنی این جنس بی خاصیت کشنده دنبال دخترهابودن نه دخترها دنبال شما فاقد عقل وهوش خدادادی


نادیا
ساعت22:02---13 مرداد 1391
سلا وب جالب داری به وب من هم بیا خوشحال میشم
پاسخ:ممنون حتما میام عزیزم


zeinab
ساعت21:28---13 مرداد 1391
خسته نباشی کوثر خانووووووووم به منم وقت کردی یه سر بزن البته نظرم بده راستی موقع جواب دادن به پسرا خییییییلی خونسردی تو حفظ کن اونا می خوان یه چیز بگن اعصاب تو رو خورد کنن بعد بگن دخترا بی جنبه هستن خلاصه این پسرای به اصطلاح ما هستیم حرف زیاد میزنن اما جواب دادن بهشون مهمه خوش تیپ.

hossein
ساعت21:24---13 مرداد 1391
راستش من تو یه مورد باهات موافقم خودمم از این بابت خیلی ناراحتم که نامردی داره تو جامعه بیداد میکنه،دیگه مردا هم حس و حال مردونگی رو ندارن،واقعا مرد خیلی کم شده،البته هستا ولی خیلی کمه باید خیلی بگردی تا پیدا کنی


پاسخ:خوبه خودتون هم اعتراف میکنین که نامردین نه مرد


SAEED
ساعت19:45---13 مرداد 1391
سلاممممممممممممممممممممممممممم ممممم چطوری دخمل خوب مطالب مثل همیشه عالی!

SAEED
ساعت16:41---13 مرداد 1391
من دیشب لینکت کردم
پاسخ:ممنون از لطفت


SAEED
ساعت16:34---13 مرداد 1391
ادما با مرام دوست دارن حال بی مراما رو بگیرن تو ام داری همین کار میکنی

SAEED
ساعت16:24---13 مرداد 1391
فدات بشم من اجیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییی

SAEED
ساعت16:22---13 مرداد 1391
چیرو از کدوم لحاظ میگم

مهسا
ساعت16:22---13 مرداد 1391
جدیدا با دیوار حرف می زنم ...



میدونی ...



از شخصیتش یه جورایی خوشم اومده ...



محکمه ... ثابته ... آرومه ...



غلط نکنم اونم از من خوشش اومده !


SAEED
ساعت15:57---13 مرداد 1391
اجازه هست اجی صدات بزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

SAEED
ساعت15:43---13 مرداد 1391
من واسه کسی که مرام داشته باشه کم نمیزارم!!!
تو ام درسته دختری ولی از خیلی ادما که ادعا مردی میکنن مرد تری


SAEED
ساعت15:24---13 مرداد 1391
خیلی باحالی میخواستم اینو بگم جییییییگر
پاسخ:مرسی


hossein
ساعت10:54---13 مرداد 1391
شما میگین ضد پسر اما حتی یکی از نویسندگانتون هم پسره،اسم وبتونو عوض کنین بهتر نیست؟
پاسخ:نه بهتر نیست بعدشم کی از تو نظر خواست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آسو
ساعت8:56---13 مرداد 1391
salaaaaaaaaaaaam afarin gol kashti dastet dard nakone ghabele tavajohe pesaraye porro
rasti man linket kardam u ham inkaro bokon


علیرضا
ساعت2:05---13 مرداد 1391
سلام کوثرخانم خوشحال شدم به من سرزدین دوباره هم سر بزن عزیزم.
همیشه موفق باشی عزیزم
خیلی وبت باحاله اینجا جنگه؟!؟!؟!
تادرودی دیگربدرود یاعلی


BAT
ساعت1:08---13 مرداد 1391
کلا فقط 5 در صد از پسرا بد تر از دخترا هستن! اگه اون 5 در صد نبودن به ما نمیگفتن پسر می گفتن فرشته!
ولی خب در کل دیگه همه ی ما ها ضد همیم دختر و پسر نداره !
وبلاگ قشنگیه
به منم سر بزنین آپدیت روزانه دارم!لایک و دیسلایک و نظر هرگز نشه فراموش


nima
ساعت21:42---12 مرداد 1391
سلام

گفتی بیا منم اومدم

کجایی
پاسخ:من که همینجام نکنه تو گم شدی؟؟؟؟؟؟


ehsan
ساعت21:13---12 مرداد 1391
میدونی چیه هنوز پسرها رو نشناختی

ehsan
ساعت21:03---12 مرداد 1391
سلام
پاسخ:علیک سلام!!!!!!!!!!!!


trina
ساعت20:46---12 مرداد 1391
salam webet kheili bahal bood damat garm پاسخ:عزیزم تو که ادرس وبتو نذاشتی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وهرداد لطفی نیا
ساعت20:05---12 مرداد 1391
مرسی از این همه روحیه که به من دادی!!!
اگه مربی تیم ملی هم میشدی، شک دارم یکی از شاگردات مقام میاورد
حالا شما یه خودی نشون میدادی و میگفتی باشه تا بعد یا اصلا میگفتی یکی رو گرفتم و همچین چیزیایی.....!
اگه رفتم و معتاد شدم اون دنیا باید جوابگو باشی ها!!!! بت گفته باشم!
همچین میزنی تو ذوق آدم که بره دیگه هم این دور و برا پیداش نشه
ظالم...


behzad
ساعت17:38---12 مرداد 1391
ما هم هستیم!
پاسخ:به سلامتی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهرداد لطفي نيا 
ساعت16:29---12 مرداد 1391
شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم.خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم.در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم.و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد.و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد.چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی.خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی.خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم.خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!

عرفان
ساعت21:44---11 مرداد 1391
سلام کوچولو
اولا
از قدیم گفتن دنبال 3 چیز ندویید:
1.تاکسی
2.دختر
3.اتوبوس
چون اگه هر کدوم برن دو دقیقه دیگه یکی دیگشون میاد(مخصوصا دختر ها)
و دوما
شما برو درستو بخون این حرف ها برای دهنت زیادی بزرگه یه وقت کار دست خودت میدی بعد دیگه هیچکی نمیاد بگیرتت.

سعی نکن جوابمو بدی چون کم میاری.


ناشناس
ساعت21:51---10 مرداد 1391
سلام
دوست داشتید یه وبلاگ ضد ضد پس زیر یه سری بزنید
www.ezdevaj333.blogfa.com


diako
ساعت1:36---9 مرداد 1391
از وبلاگت خوشم اومد منم شاید جزو پسرای با جنبه باشم راستی خوشحال میشم به وبلاکم یه سری بزنی نظرم بده البته هنوز کامل نشده

nasrin
ساعت3:13---3 مرداد 1391
سلام عزیز دلم من آپم منتظر نظرت هستم

مليكا
ساعت14:43---28 تير 1391
سلام ماهم ضد پسريم بدو بياااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1398برچسب:,ساعت 16:48 توسط کوثر | |


Power By: LoxBlog.Com