ضدپسر

برای خنده

 ۱)اونای که میگن چرا نظرای ما رو حذف میکنی باید بگم که اگه تو نظرات حرفای ... زده شود حذف می شود

 

2)بی جنبه ها وارد نشن

۳)نظرات این وبلاگ جای داستان تعریف کردن نیست اگه میخوای داستان تعریف کنی خودت یه وبلاگ بساز(قابل توجه اقا علی)

 



نظرات شما عزیزان:

lpln
ساعت5:04---5 آذر 1391
سلام با تبادل لینگ موافقی سر بزن منتظرم

سارا
ساعت0:10---19 آبان 1391
منم یک وبلاگ ضد پسر دارم اگه میشه به منم سر بزن اخه تازه ساختمش به کمکت احتیاج دارم در ضمن لیکت کردم
بیا نظر بده


عاطفه
ساعت9:17---28 شهريور 1391
سلام وب و مطالب های قشنگی داری مرسی خوشحال میشم بهم سربزنی

LoVe
ساعت16:44---17 شهريور 1391
سلام خوشحال میشم لینکم کنی بهم سربزن ممنـــــــــــونم

سعید
ساعت15:17---17 مرداد 1391
شما که اینقدر فهمیده اید پس چرا استدلالتون بر اینه که پسرا فایده ای ندارن !!!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت22:08---16 مرداد 1391
نیمه شب…

در آغوشم میگیری…!گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت

که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد

که وقتی تو اوج تنهایی هستی

با چشماش بهت بگه :

هستم تا ته تهش! هستی؟؟؟


مهدی توتی
ساعت0:03---16 مرداد 1391
اجی جون حقیقت تلخه
پاسخ:واسه من که تلخ نبود ولی واسه تواز طرز فحش دادنت معلوم بود که خیلی تلخه


yasi jon
ساعت22:14---15 مرداد 1391
لینک شدی.خاستی تو وبت بت کمک میکنم.میدونی چیه؟خودمم میخاستم همچین وبی رو درست کنم اما حوصله ی این پسرای بی جنبه رو نداشتم.خدا بهت صبر بده...

لامازدا
ساعت12:55---15 مرداد 1391
مگه پسرا چه گناهی کردن............


همه ی پسرا که بد نیستند...........


خداییش تو خودت دوست پسر نداری؟


یا تا حالا عاشق نشدی..............


لطفا جواب بده پاسخ:خداییش من نه تا حالا عاشق شدم نه دوست پسر دارم حالا می خوای باور کن می خوای نکن


ریحانه
ساعت19:05---14 مرداد 1391
باشه

موفق شدم

ابجییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی

جوجونییییییییییییییییییییییی یی

حتما برات تا فردا یا پسفردا پست جدید میزارم

دوستت دارم

بووووووووووووووووووووووووووو ووس


SORENA
ساعت13:49---14 مرداد 1391
اوشگول چاقی
پاسخ:خودتی!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1398برچسب:,ساعت 17:8 توسط کوثر | |


Power By: LoxBlog.Com